Szukaj na tym blogu

Translate

wtorek, 15 marca 2016

Wiosenne podkładki

Witam Wiosna tuż tuż a ja wykonałam podkładki pod kubek w wiosennych kolorach.

Motyw dobrze znany bo taki Polski.
Bardzo lubię ta serwetkę biel z niebieskim i czerwienią piękne połączenie.

Pudełko do przechowywania podkładek w kolorze bordowym z lekkimi przetarciami soczystej czerwieni.

Czyż nie cudnie będą wyglądać na Wielkanocnym stole.






Podkładki zgłaszam na wyzwanie w DECU Style - Wiosna





Pozdrawiam 

Agata




Przypominam o trwającym CANDY 

14 komentarzy:

  1. śliczne wiosenne podkładki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podkładeczki:) Uwielbiam takie folkowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, pełne optymizmu podkładki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne podkładki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Folkowe klimaty zawsze mi pasują! Podkładki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne podkładki, te wzorki... cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu wzory, cudowne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podkładeczki, takie wesolutkie i z naszym polskim motywem ludowym. Nawet ostatnio dostałam od synowej, taki papier do pakowania prezentów, ale myślę wykorzystać go do czegoś innego.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten motyw - tyle można z nim zrobić różnych rzeczy i prawie wszędzie pasuje:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Te folkowe serwetki mają w sobie to "coś"! Podkladki sliczne i nie tylko na świąteczny stół:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te folkowe serwetki mają w sobie to "coś"! Podkladki sliczne i nie tylko na świąteczny stół:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Królik w szczypiorku świetny, ale jajo z białymi reliefami mnie urzekło :) Jest cudowne!
    Życzę wesołych, pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...