Szukaj na tym blogu

Translate

piątek, 11 marca 2016

Pudełko ze zdjęciem



Jak tam humorki przed weekendem. U mnie uśmiech jest tylko słońca brak........nie mogę się doczekać wiosny -jeszcze tylko 10 dni i topimy Marzannę.

Dzisiaj kolejny kuferek ślubny utrzymany w stylu Vintage.  

Róże, perełki koronki, przetarcia - jak dla mnie bardzo romantyczne 



Wieczko ozdobione zdjęciem Państwa Młodych - wydruk na drukarce laserowej naklejony jak zwykły papier decoupage (moczymy kilka sekund w wodzie i przyklejamy - prosto i przyjemnie).

Dookoła szablonik - uwielbiam je. Aby nie było tak biało przeleciałam całość patyną.



A potem wpadłam na pomysł by reliefy pobrokatować więc na każdy z nich nakładałam pędzelkiem brokat.

Miało być tylko na strukturze więc trochę to trwało. Kolor brokatu to brąz.



W środku transfer oraz różowe serce - tak dla koloru.

Czy te słowa nie są piękne ... mam nadzieję że nasz Święty poprowadzi Młodych w ich długiej drodze wspólnego życia.





Z przodu różyczki, perełki i połączone serca z datą ślubu.

Napis wykonany embossingiem na gorąco.




I jak Wam się podoba


Pracę zgłaszam na wyzwanie w ART PIASKOWNICY  - SERCE 






Pozdrawiam 

Agata




Przypominam o trwającym CANDY 

11 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczne pudełeczko na pamiątki ślubne dla młodej pary. Sądząc po dacie na skrzyneczce, prezent wręczony i Państwo Młodzi zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne klimatyczne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełeczko, bardzo mi się takie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba cudowna sentencja w środku i piękne wykonanie sprawiaja że to pudełko z duszą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowności same, bardzo piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko piękna skrzypaczka- będzie piękną pamiątką dla młodych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Erich Fromm, O sztuce miłości
    "Miłość często nie jest niczym innym jak korzystną wymianą pomiędzy dwojgiem ludzi, którzy otrzymują maksimum tego, czego mogli się spodziewać, wziąwszy pod uwagę ich wartość na rynku osobowości.”

    dziękuję za udział w wyzwaniu AP Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...