Szukaj na tym blogu

Translate

środa, 9 września 2015

Liebster Bloger Award po raz pierwszy i drugi

Witam

Jakiś czas temu dostałam dwie nominacje do LBA za co niezmiernie dziękuję dziewczyną, jednak nie miałam czasu aby odpowiedzieć na pytania wiec nadrabiam zaległości.
Pierwszą nominację otrzymałam od Marzenki drugą od Reni .

Ale co to w ogóle jest LBA?
Jest to skrót od "Liebster Blog Award" - nominacja ta otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Przyznaje się ją mniej znanym i obserwowanym blogom, dzięki czemu mają one możliwość uzyskania rozgłosu i dotarcia do osób, które danego bloga jeszcze nie miały okazji poznać.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która nominowała nas do LBA. Następnie nominuje się 11 osób (informuje się je o tym!) i zadaje się 11 pytań każdej z nich. Ponadto, nie można nominować bloga, przez którego samemu otrzymało się nominację. 

A to pytania jakie zadała mi Marzenka 

1. Kiedy lubisz tworzyć rano czy wieczorem ?
Nie mam ustalonej pory czasami do południa jak dzieci sa w przedskolu, a czasami wieczorem jak jeszcze starczy mi sił – jednym słowem wtedy kidy mam czas i nikt i nic mi nie przeszkadza.

2. Jaki kolory w swoich pracach lubisz najbardziej ?
Zależy od nastroju i od tego dla kogo i co tworze – paleta barw olbrzymia

3. Jakiej nowej techniki chciałabyś się nauczyć ?
Frywolitki, sutaszu i makramy.

4. Lubisz dawać czy otrzymywać prezenty ?
Lubię dawać i wywoływać uśmiech na czyjejś twarzy, ale milo jest czasami tez coś dostać.

5. Wakacyjne pozdrowienia w formie smsa czy pocztówki ?
Jestem sentymentalna  więc wybieram pocztówkę.

6. Jakie pamiątki najczęściej przywozisz z wakacyjnych podróży ?
Magnesy na lodówkę – od zeszłego roku. Wystarczy że zawsze dzieci przywiozą sobie pamiątkę.

7.Koralikowy szał zakupów czy zakupy przemyślane ?
U mnie to serwetkowy – czasami szal a czasami zakup kontrolowany.

8. Czekolada czy owoce w czekoladzie ;) ?
Bez różnicy byle by to nie była gorzka czekolada i wiśnie.

9.Skąd wzięła się nazwa twojego bloga ?
Nie pamiętam – tak jakoś wpadło do głowy.

10. Co cię inspiruje do tworzenia ?
Chwila, a poza tym tworząc coś podnoszą mi się morale i czuję się lepiej.

11. Marzenia ?
Zwiedzić cały świat. No i aby wszyscy byli szczęśliwi.

I pytania od Reni 

1.Dlaczego powstał Twój blog?
Blog powstał abym miała takie miejsce gdzie będę mogła podglądać moją twórczość. I sobie mówić o 6 miesięcy temu moje prace wyglądały tak a dzisiaj wyglądają tak – robię postęp. Blog to taki album mojego rozwoju w rękodziele.
A dzisiaj oprócz tego to takie miejsce gdzie spotykam innych „rękodzielników” no i powiem może trochę nie fajnie – ale gdzie się chwalę swoimi dokonaniami

2.Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?
Nawet nie przypuszczałam, że tak mnie to wciągnie. Z początku założenie było wrzucam pracę i na tym koniec, a dzisiaj to wszystko żyje i daje mi kopa do działania. A to wszystko dzięki wspaniałym ludziom po drugiej stronie monitora.

3.Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę", czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i
muzyką?
Prostotę – czasami jak jest za dużo grafiki to dostaję oczopląsów.

4.Czy negatywne komentarze są dla Ciebie czynnikiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
Wszystkie komentarze są publikowane. Nigdy nie dostałam negatywnego, ale gdyby był nie przejęłabym się zbytnio. Jeden hejt wśród tylu miłych komentarzy na pewno zniknąłby w tłumie.

5.Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
Wydaje mi się że przeszłabym do porządku dziennego po hejcie, ale powiem, ze nigdy nie otrzymałam żadnego więc tak do końca nie wiem jakbym zareagowała. Wydaje mi się ze wiele by zależało od tego jaki to hejt.

6.Czy przeglądasz statystyki w bloggerze?
Skłamałabym gdybym powiedziała że nie. Przeglądam statystyki najbardziej interesuje mnie kraju są ludzie którzy mnie odwiedzają.
                                                                                                                                   
7.Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
Chociaż ostatnio mam mało czasu aby tworzyć i zaglądać do blogowych koleżanek to i tak nie wyobrażam sobie życia bez bloga – wciągnęłam się w społeczeństwo blogowych rękodzielników.

8.Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Oczywiście że tak. Miło mi że ktoś docenił moja pracę i serce, które wkładam w to co robię. Jest wiele blogów, a to mój został doceniony za co niezmiernie dziękuję.

9.Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
To tylko zależy od prowadzącego bloga. JA zawsze muszę powiedzieć kilka słów choćby tytułem wstępu.

10.Czy założenie bloga wniosło dla Twojego życia jakąkolwiek wartość?
Oj tak. Po pierwsze nie jestem sama w tworzeniu. Blog to dla mnie taka grupa wsparcia w ciągłym rozwoju swojej twórczości. Dlatego każdy zostawiony komentarz powoduje że rosnę o 2 cm i chcę tworzyć tworzyć i tworzyć. 



I oto moje pytania
1. Jakiej nowej techniki chciałabyś się nauczyć ?
2. Kiedy wpadłeś na pierwszy pomysł, by założyć bloga?
3. Do czego masz słabość?
4. Co jest Twoją inspiracją?
5. Co motywuje Cię do działania?
6. Lubię to co robię bo…..(napisz kilka zdań o tym co lubisz i dlaczego)
7. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem?
8. Gdybyś miała dostać 100 000 Dolarów za przestanie prowadzenia bloga i  totalny zakaz wchodzenia na inne blogi to byś….?
9. Co Twoim zdaniem oznacza słowo "szczęście"?
10. Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
11. Jakie jest Twoje życiowe motto?



A oto blogi które nominuję:  (trochę więcej niż 11 bo to podwójna LBA): http://tusierobi.blogspot.com/
http://elfeys.blogspot.com/2015/09/nominacja.html
http://mojecudawianki1.blogspot.com/2015/09/kawowa-wymianka-i-kolejne-wyroznienie.html#comment-form
http://shabbychic-hagart.blogspot.com/2015/09/jak-dogonic-czas.html
http://kulskowo.blogspot.com/2015/09/167-liebster-bloger-award-po-raz-drugi.html
http://asiuliczek.blogspot.com/2015/10/nomnacja-do-lba.html
http://decuchic.blogspot.co.uk/

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie
Pozdrawiam
Agatarix



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję podwójnego wyróżnienia:) Miło dowiedzieć się więcej o tobie:0
    Bardzo dziekuję za wyróżnienie:) jest mi niezmiernie miło:)
    Postaram się odpowiedzieć na twoje pytania, ale niestety, może to trochę potrwać, mam nadzieję, ze mi wybaczysz.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś. dziekuję bardzo za wyróżnienie. chetnie odpowiem na Twoje pytania lecz może troszke póżniej. jak wrócę z urlopu. Przepraszam za zwłokę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi że odpowiedziałaś na pytania fajnie sie czytało poznając troche więcej ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie;) Miło mi bardzo;)Postaram się jak najprędzej odpowiedzieć na pytania. Świetny post;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację:) Ciekawe pytania zaproponowałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za nominację :) w wolnej chwili przyłączę się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu udało mi się nadrobić zaległość ;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...