Szukaj na tym blogu

Translate

czwartek, 18 czerwca 2015

Chabrowe szydełko + schematy


Witam,

Dzisiaj do zaprezentowania mam szydełkowe twory – zdjęcia już dawno zrobione, szydełkowe twory wysłane,  a na blogu ich brak. Dzisiaj pada więc chwila przed komputerem na sklecenie posta. Moje szydełkowe twory są to prezenty zrobione na Wymiankę Urodzinową u Renii. Jako, że jednym z wymogów wymianki było danie czegoś niebieskiego lub czerwonego w ten sposób powstała bransoletka i etui na telefon.
Schematy znalezione na Pintereście – prawdziwym zjadaczu czasu no ale ile tam inspiracji można znaleźć J
Przedstawiam Wam bransoletkę zrobioną dla Dekupagekini.
Bransoletka jest wiązana, ale niestety nie umiem inaczej.
Może czas zacząć uczyć się makramy i makramowych zapięć u Joasi, no ale w wakacje z czasem krucho.







A oto etui na telefon dla Małgosi z Magicznego Świata Krzyżyków.
Żałuję trochę nad zapięciem, bo mogłam dać niebieską wstążeczkę zamiast szydełkowego łańcuszka – boję się że łańcuszek gdzieś puści i będzie po zapięciu.







I na koniec malutka serwetka tym razem czerwona– moja pierwsza podkładka pod kubek wielkości klamerki.





Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Agatrix



9 komentarzy:

  1. Podziwiam przedmioty, które zrobiłaś, bo są śliczne. Etui wygląda fajnie i oryginalnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi tez się bardzo podoba - jest taka delikatna:)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za śliczne prezenciki. Etuii już w użyciu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że prezenciki się podobają:) - ni i że trafiłam z etui:)

      Usuń
  4. Prezenty super, z etui na telefon czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś :) Mnie szydełko nie lubi więc tym bardziej podziwiam Twoje umiejętności :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te prace
    a bransoletka do wiązania jest na czasie :))) wiec jest praktyczniejsza bo łatwiejsza do zdjęcia samemu z reki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...