Szukaj na tym blogu

Translate

poniedziałek, 18 maja 2015

Wymianka urodzinowa

Witam,

Dzisiaj kończę –dzieści trochę lat i zapiałam się na wymiankę urodzinową u Reni.
Kiedy zakładałam bloga nie wiedziałam, że coś takiego istnieje i na czym polega, trafiłam na blog Reni, która tworzy naprawdę ładne kartki, trwały u niej zapisy na wymiankę urodzinową, która zaczyna się od maja a kończy w kwietniu 2016r. I na moje szczęście jestem pierwsza, bo teraz wiem co się wysyła w paczuszkach. Chociaż na bank nie pobiję dziewczyn takie cudne kartki urodzinowe mi przysłały, że co otwierałam paczuszkę szczęka opadała mi w dół i dół i dół, aż w końcu musiałam ją zawiązać, ja niestety takich nie potrafię
Przyznaję się podglądałam co jest w środku, bo paczki przychodziły już od zeszłego tygodnia, ale dzisiaj usiadłam z aparatem i oficjalnie je otwierałam.
Jakość zdjęć nie najlepsza, mam słabe światło.




A teraz czas pochwalić się prezentami 
kolejność dowolna

piękną kartkę z różami, paczuszkę serwetek do decu sakiewkę, słodycze, herbatkę i zawiniątko


w sakiewce były schowane wstążki, wstążki, wstążeczki a zawiniątko skrywało piękny notes z konwaliami i motylkiem -zrobiony na Wyzwanie Konwaliowe, które organizuje Agatka

Dziękuję bardzo za prezent



Od Miśka77 z Miśkowych Prac dostałam
Piękna kartkę z wyszytą różą, czerwony ocieplacz na kubek, wstążki, oraz kwiatki i koniczynkę na szczęści i coś słodkiego

Dziękuje za prezent

Od Amaretto z Turkusowe Szuflady dostałam
Karteczkę z motylkami, cukiereczki, notesik, serwetki, cukierki oraz dwa zawiniątka

A w zawiniątkach była herbatka oraz czerwone pudełko z serduszkiem, a w nim kwiat i klamerki z biedroneczkami

Dziękuje za prezent



Od Bożenki z bloga Moje Cuda Wianki dostałam
quillingową karteczkę, karteczki, truskawkową czekoladkę i ręcznie robione kolczyki

Dziękuję za prezent

Od Marioli G dostałam
herbatkę, czekoladkę, mulinę, wstążeczki w kropeczki i karteczkę - wykonaną haftem krzyżykowym

Dziękuję za prezent


Od Renii organizatorki całej wymianki dostałam
quillingowo - filcową karteczkę, wycinanki, czekoladkę, ręcznie malowanego Anioła Stróża- po prostu cudo i czerwoną koronkę

Dziękuję za prezent

 Od Dekupagekinii z Moje Małe Decupage dostałam
Karteczkę, seretki, niebieską bransoletkę i wstożke oraz czekoladkę 

Dziękuję za prezent


Od Małgosi z Magicznego Świata Krzyzyków dostałam
Karteczkę urodzinową z wyhaftowanych krzyżyków, tasiemki ozdobne muffinkową zawieszkę kwiateczki, herbatkę coś słodkiego i magnesową biedroneczkę wyszywaną hafcikiem krzyżykowym

Dziękuję za prezent

Od Anulki dostałam
Karteczkę, serwetki, kawusię czekoladkę tagi, niebieskie pudełeczko na skarby - ktore muszę złożyć oraz kuchenny zestaw uszyty przez Anulkę

Dziękuje za prezent

Od Uli z Kulskowo - kolorowo niteczkowo dostałam
quillingowa karteczkę, klamereczki z króliczkami, koraliki, serca, wstążki, koronki, włóczkę podkładki oraz haftowane krzyżykowo maki w tekturowej ramce

Dziękuję za prezent

Od Basi ze Świata Według Basi dostałam
pomponowego Aniołka, muszlę z moim znakiem zodiaku, wstążeczkę, serwetki, cukierasy i karteczkę z wiosennym kwiatkiem

Dziękuję za prezent

Od Agatki B dostałam
kinderka, filcową karteczkę, wstążeczkę i fioletową rafię oraz książeczkę z cytatami o dobroci

Dziękuję za prezent



Od Dorotki z Moje Rękodzieło Fą-fę dostałam piękną karteczkę, która leżała w skrzynce, a zaglądam tam rzadko, więc dopisuję ją dzisiaj tj.20.05.2015

Dziękuję Dorotko



I jeszcze jeden prezencik od zabieganej Mlenki z Mlenkowych Różności 
a tu kotek na notesie, czekoladka, bransoletka, i karteczka

Dziękuję za prezent




Jeszcze raz dziękuję dziewczyną za prezenty są piękne 

i czas przygotować się do następnych urodzin na 2 czerwca



Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Agatrix 





12 komentarzy:

  1. Kochana cieszę się, że prezenciki się podobają, już Ci zazdroszczę niektórych drobiazgów, ale może w lipcu dostanę podobne cudowności. Sto lat jeszcze raz :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, prezenty świetne,na pewno też dostaniesz takie cudowności - Buziaczki:)

      Usuń
  2. Cieszę się ze prezenty przypadły do gustu i sprawiły Ci tyle radości.....
    Bardzo Ciesze się ze bawisz się z Nami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zostalaś zasypana :D Cieszę się,że mój prezencik spodobał się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny prezencik mi wysłałaś dziękuję
      Gosiu Twoje krzyżyki cudowne
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Miało być coś niebieskiego ... hmmm nie doczytałam ;-( a kartka jest różowa i nie dałam Ci cukiereczków . Zapomniałam , i tak kartkę wysłałam na ostatnią chwilę. Nadrobię przy najbliższej okazji ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało ważne że kartka przyszła, a ja do skrzynki zaglądnęłam - kartka jest śliczna - teraz muszę sobie kuferek sprawić na te karteczki :)

      Usuń
  5. Przepiękne prezenty dostałaś :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same piękności, cudeńka tworzysz i cudeńka dostałaś, super :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...