Szukaj na tym blogu

Translate

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Szydełkowa sówka i koszyczek

Witam,

Na początku chciałabym serdecznie podziękować za wizyty na moim blogu i wszystkie komentarze, które są dla mnie bardzo ważne i dodają energii do dalszego rozwoju – przyznaję z każdym komentarzem rosnę o jakieś 5cm :)

Zeszły tydzień tak szybko minął, a głównie dlatego, że leżeliśmy z małym ja przeziębiona, a on dotrzymywał mi towarzystwa. Jednak nasze leniuchowanie nie poszło na marne …….otrzymałam zamówioną włóczkę więc szydełko w rękę i heja.

Na domiar złego popsuł nam się komputer i teraz muszę nadrobić zaległości i popatrzeć tu i ówdzie jakie cuda powstały podczas mojej prawie tygodniowej nieobecności.

Pamiętacie jak pokazałam wam sowę, która skradła moje serce możecie ją zobaczyć TUTAJ


Panie i Panowie Ladies and Gentelmen

Przedstawiam moją pierwszą szydełkową sówkę

Trochę odbiega od pierwowzoru ale nie za bardzo

Sówka leci na party u Diany



Sówka ma wymiary 16cm średnicy i 15cm wysokości i poszedł na nią prawie cały motek wełny yarnart – alpine. Wełna trochę włochata jak zamawiałam to na obrazku wyglądała jakby sznurkowa, cóż kierowałam się splotem, bo oznaczenia dopiero teraz poznaję


Cały schemat wykonania sówki zamieszczę niebawem – ja miałam problem z oczami i ile dodać półsłupków aby wyszło koło.

Pierwsze koty za płoty i teraz robię sówkę dla córci.

Oprócz włóczki na sówkę zamówiłam także ZAPAGETTI  i  myślałam, ze będzie inaczej wyglądać – chciałam z niej zrobić czapkę i szalik ale niestety nie nadaje się więc powstał koszyczek
Schemat też niebawem.

Teraz myślę o torebce bo mam nadal prawie cały motek :)





Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Agatrix





14 komentarzy:

  1. Super sówka i koszyczek - takie koszyczki od dawna za mną chodzą, muszę wreszcie zamówić włóczkę lub sznurek i zacząć działać, bo wyglądają świetnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i do dzieła -- czekam na Twoje koszyczki
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Oczywiście, że pamiętam jak pokazywałaś nam sówkę i jestem pod wrażeniem - jest niesamowita :)Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sówka i kosz. Także podoba mi się motyw sowy. Noszę się z zamiarem jej wydziergania już dłuższy czas. Póki co wydziergałam kota-kosz. Zapraszam więc i do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zaglądnęłam koszyk kot superancki
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Genialna sówka :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna sówka, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna ta sówka a takie plecione koszyczki i pojemniczki to ja uwielbiam :)
    Pozdrawiam z linkowego Party i zapraszam na candy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna ta sówka a takie plecione koszyczki i pojemniczki to ja uwielbiam :)
    Pozdrawiam z linkowego Party i zapraszam na candy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówka jest rewelacyjna,piękne prace ♥pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog prowadzisz, podobają mi się niektore pomysły;) pozdrawiam Anulek

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna i zabawna ta sówka :)Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...