Szukaj na tym blogu

Translate

wtorek, 21 kwietnia 2015

Pudełko z różami

Witam,

Dzisiaj przedstawiam pudełko wykonane na specjalne zamówienie, mają w nim być przechowywane ……. Klucze – ale nie warsztatowe.

Pudełko zakupiłam kurier przywiózł i do dzieła..

A oto efekt




Zakupiłam sobie szabloniki w kształcie koronkowego kwiatka i nie mogłam się powstrzymać aby ich nie użyć 
szablon ten można używać "na odwrót", gdyż jest on kołem, czyli kładziemy go na spodnią warstwę i malujemy całe pudełko np na róż - wtedy uzyskamy dodatkowe zakończenie kwiatka koronki czego tutaj nie ma 
Szablon w całej okazałości możecie zobaczyć TUTAJ 


w środku przykleiłam koronkową kokardkę, w pierwszym zamyśle miała być ona na zewnątrz pudełka, ale by nie przesadzić wylądowała w środku 

kolor w środku pudełka miał być szary, ale czerwone ziarenka papieru ściernego pokolorowały mi farbę i wyszedł kolor szaro-różowy bliżej nie określony
Trochę dziwne bo na wierzchu pudełka ziarenka papieru ściernego nie wbiły się i nie zabarwiły farby.








Pudełko zgłaszam na dwa wyzwania

Wyzwanie Gościnnej Projektantki w SZUFLADZIE



Wyzwanie pastelowe shabby w oronkach - BLOG SKLEP EWA

koronka jest, trzy kolory: szary, róż i fiolet na koronkowej kokardce


a na zakończenie wysyłam pudełko na imprezkę u Diany, niech też się bawi


Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Agatrix




19 komentarzy:

  1. pudełeczko to istne dzieło sztuki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na zajmującą sie decou od pół roku... bardzo ładnie! Nie wyobrażam sobie jak cudne będą twoje prace za kilka lat!
    będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełeczko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uoooouuuu jak cukiereczek :)) śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kobiece i piękne stworzyłaś pudełeczko :)Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobione pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się. Piękna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie klimatyczne pudełka ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełko :) a te kwiatki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, takie romantyczne :) dziękuję za udział w wyzwaniu GP Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za miłe słowa i uznanie

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo romantyczne pudełko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...