Szukaj na tym blogu

Translate

czwartek, 30 kwietnia 2015

Antyczny wazon



Witam,

Trzeci post w tym tygodniu, a drugi z ceramiką a wszystko za sprawą Cyklicznych Kolorków u Danutki, gdzie  w tym miesiącu kolorkiem jest FIOLET – bardzo lubię ten kolor.
Początkowo miała być szkatułka na różne bibeloty do sypialni, ale moja sąsiadka poprosiła mnie o wazon do salonu właśnie w kolorze fioletowym.

Przyniosła mi garnek, chyba do kiszenia ogórków zakupiony w sklepie za 6zł i z tego garnka powstał taki oto antyczny wazon.




Aby nadać antyczności użyłam spękacza jednoskładnikowego. Jednak nałożyłam go za mało i spękania wyszły delikatne. Spodnia warstwa to ciemny fiolet prosto z tubki natomiast wierzchnia to ten sam fiolet przełamany bielą i szarym kolorem o nazwie zmierzch. Chciał uzyskać fiolet vintage i chyba się udało.




Serwetkę wycięłam na okrągło i przykleiłam klejem z brokatem. Bałam się używać mojego rozwodnionego kleju o którym pisałam tutaj.




Na koniec użyłam konturówki w kolorze perłowym – dookoła serwetki antyczne zawijaski, a na górze kropeczki, które miały imitować półperełki, a wyszły stożki i jeszcze małe ślaczki po bokach by nie przesadzić.






Pracę zgłaszam na: 




oraz na 







A przy okazji chciałam powiedzieć, że mój synuś kończy dzisiaj 4 miesiąc



Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Agatrix 


28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się prezentuje, a synuś uroczy bobasek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana przeróbka. Wyszedł świetny wazonik w stylu retro. Szkoda tylko, że nie pokazałaś jak wyglądał zanim się za niego wzięłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wazon! :) bardzo fajny pomysł na przeróbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w zabawie nową kolorystkę .Szkoda ,że nie doczytałaś regulaminu ,bo prace biorące udział w mojej zabawie nie mogą brać udziału w innych wyzwaniach z wyjątkiem nauki decu i frywolitki u Reni i Justynki.
    Szkoda,bo śliczny wazon poczyniłaś i fajnie by było go mieć u nas w zabawie.
    Zapraszam z inną pracą na to lub kolejne wyzwanie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny synuś!! Wazonik też fajny!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo piękny wazon , synuś uroczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka dla synka :) uroczy bobas :)) wazon cudny, ja tak średnio lubię fiolet, ale ten odcień jest fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wazon, cudnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktyczne, jak na zwykły garnek, to pięknie się prezentuje - haha :) A poważnie, to bardzo mi się podoba. Wybrałaś piękny i delikatny wzór :) A synusiowi życzę 100 lat i całe życie w z takim uśmiechem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ja wracam , bo kiedys już tu byłam, ale wtedy nie zostawiłam komentarza. A Twój wazonki z gliniaka na ogórki wart jest uwagi i komentarza bo jest przepiekny. Wyszdł z niego antyczny wazon z cudnym motywem . Jest na prawdę uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wazon, chętnie postawiłabym go w swoim pokoju.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny wazon :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no tak, teraz ogórków weń pchać nie wypada ;-)
    za elegancki się zrobił

    OdpowiedzUsuń
  14. Wazon super , nie wiedzialam że za taka cenę można kupić antyczny wazon :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca :)
    Synusia masz już dużego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie się prezentuje, potrafisz pięknie tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, ze zostałyśmy przywołane do tablicy przez Danusię:)
    Wazon rewelacyjnie wygląda i nigdy bym nie wpadła na to że to garnek do kiszenia ogórków!
    zapraszam do nas, jeżeli będziesz miała ochotę się przyłączyć do zabawy, bo widzę, ze należysz już do tych doświadczonych.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wazon jest fantastyczny. Świetna przeróbka garnka do kiszenia :) Synuś - cudny, niech się chowa zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam sie do ochów i achów w komentarzach ... piękna praca ... gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny wazon i sunus cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda ze twoja praca odpadła - taki piekny wazon sama bym przygarnęłą - bardzo mi się podoba - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  22. Wazon przepiękny! Uwielbiam fiolety i decu tym bardziej mi się podoba!!! Pozdrawiam cieplutko Ola :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wazon śliczny, pomysłowy i na pewno w stylu vintage. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wazon pełen uroku,piękna praca ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Wazon cudny-bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...